söndag 21 december 2008

3 Dagar kvar till jul! Hoppa av glädje

Eh, jag har inte min egen användare, så det är därför jag skriver utan något citat och utan någon snygg signatur. Så varför skriver jag utan dessa saker då? Snodde datorn av brorsan medan han åt, måste vara lite smart, annars skulle man aldrig få datorn i det här huset :/.

Anyway, idag kommer en bit av släkten (Fastrar och farbröder) över till fisksoppa, den soppan är helt undergodt (Ett försök till att skriva lite roligt, misslyckat, jag vet). Vad är det jag ska göra idag då? Det kräver en liiista! Jag älskar listor, och jag slår vad om att ni älskar listor också!
  1. Läsa Sarum (Aningen tråkigt)
  2. Få tyst på broder (Mycket svårt)
  3. Ut i snöööööööön (Den kom tillbaka igår natt vid tolvtiden :D)
  4. Se på Bones (Och cykla samtidigt)
  5. Skriva klart den jäkla novellen som skulle varit klar för flera veckor sedan (Jag är så duktig av mig)
Okej, det blev kanske inte så stor lista, men det är ju snart jul, och det är tanken som räknas!
Nu måste jag lämna tillbaka datorn, annars blir brorsan lite kinkig.

Inga kommentarer: