söndag 21 december 2008

Moshi Moshi

Åhh, vaknadade precis, huh, äntligen så har man fått sova ut!
Freddans inkägg påminde mig att det är ju BONES idag 8D
Oh Happy Day!
*undrar också om det bara är jag som ser Freddans inlägg i Webdings stil?* Men jag kan läsa det ändå (superkrafter) håhå...
Okej, mina goes flummig på morgonen.
Juste, varför ser mitt hår så mycket bättre ut när jag precis har vaknat än när man "fixar" det? En mycket svår fråga utan förklaring...
Okej, jag kan väl också dra till med en lista :3 men vad ska den handla om? *superdålig fantasi*

Okej, saker jag måste göra idag.
  • Äta frukost.
  • Gå ett antal gånger på toa.
  • Pussla!
  • Spela sims :3
  • Gå ut och få lite frisk luft.
  • SE PÅ BONES OFC 8'D

Okej det räcker då. Lika intressant som vanligt *NOT*

Inga kommentarer: