lördag 20 december 2008

When I don't exist

Undra om alla mina titlar ska vara titlar på låtar, eller bitar ur låtar också? Det låter som en braig ide tycker jag, så jag kör på det. Läste i morse att det kommer runt, eh, tio nya ord till nya T9. Så vilka av dem använder jag då? låt mig visa med en liten lista:
  • Svenska folkets tio-i-topp för mobilens ordlista T9:
  1. Mobilen
  2. Snygging
  3. Borste
  4. Skit
  5. Krya
  6. Hallon
  7. Gurka
  8. Makaroner
  9. Godmorgon
  10. Älsklingen
Så, det var den listan, direkt taget ur VK, Lördag den 20 December 2008 Vecka 51 nr 297 (pris 15 kronor) sida: 26.
Ja, de jag skriver är väl Mobilen, Skit, Hallon Gurka och Godmorgon. Har inte något problem, jag har ju ändå lagt till orden så jag behöver inte bry mig. Är mer oroad över att Tomtebög och Nazistparkering finns med i T9, men det är deras ensak.

----------------
Now playing: Regina Spektor - Pavlov's Daughter
via FoxyTunes

1 kommentar:

Lisa sa...

Tomtebög? Det är väl ett rätt udda ord. Och jag finner det oerhört oförskämt att kalla någon det, det gör narr av Tomten.