lördag 20 december 2008

Moshi Moshi

Okej, ska försöka vara seriös nu och skriva ett till inlägg innan Musse >:D

Åhh klockan är 1 :O *tittar på klockan*

Måste bara påpeka att min mentor Britta såg hemsk ut på julavslutningen idag :'D håhåhå
Jag tror inte hon vet hur man använder smink (inte jag heller för den delen) men nu hade hon kletat på en massa rosa rouge (heter det så) så hela kinderna var fulla och rosa läppstift eller vad det var. Sedan så hade hon en beige lång jacka/rock, under det en röd klänning, svarta strumpbyxor och bruna stövlar.
Vilken SYN ska jag säga er!

Juste, ni som känner denna Britta, nu vill jag inte att ni springer och tjallar att jag har snackat skit om henne! Det är faktiskt jul och då ska man vara snäll!

Hmmm...
Musse håller på och fixar till bloggen, jag vet att den kommer vara riktgit festlig sedan när den är klar (om den nu blir det :3)

Aja, slut för mig!

Inga kommentarer: