måndag 22 december 2008

They made a statue of us

Ja, hur visste du att jag tänkte fråga dig om nanon, men det gör inget, du kan läsa den sedan någon gång. Är det någon annan som känner sig manad över att läsa en slarvigt skriven nano på runt 50 tusen ord kan ju lämna sin adress/whatever i kommentar så skickar jag den. Om jag hittar den det vill säga, vet inte vart den är.
Jag är sjuk, och borde inte skriva men gör det i alla fall. Här kommer min lista, woho, man älskar listor!
Musses lista över kur mot förkylning
  • Ta en panodil, panodilen kan du skölja ned med hjälp utav ett glas samarin. Äckligt, men bra.
  • Sedan kan man värma upp te med honung i, kanske inte det godaste, men funkar också bra.
  • Smörj in näsa, bröstkorg och hals med hjälp utav vicks, det brukar vara bra.
  • Ta lite hostmedicin, efter det blir man lagom trött så man kan sova några enkla timmar.
  • När man fått tillbaka matlusten, eller åtminstone en aning, tar man en bit choklad och suger på. Ju mörkare desto bättre.
  • Mandariner är också bra.
Följer man dessa steg kan man garanterat få tidsfördriv några timmar, och kanske blir man frisk också. Återkommer med besked i morgon. Nu ska Musse se på studie i brott och knarka allt möjligt (men inte droger!)


----------------
Now playing: Regina Spektor - Us
via FoxyTunes

Inga kommentarer: