lördag 20 december 2008

Moshi Moshi

Håhå, snart är det ju min födelsedag 8D har redan börjat räkna ner och idag är det 35 dagar kvar! Inte så långt faktiskt.

Min allmänt frustrerande dag börjar med att man vaknar av att man har kramp i högra vaden. Hade verkligen lust att bara skrika rakt ut, men gjorde det dock inte. Sedan så försöker jag somna om och är nära att göra det när telefonen ringer T__T Så mycket för den sömnen. Alltså gick jag upp vid nio tiden.
Runt elva tänker jag sätta mig vid datorn men då såklart funkar inte internet... Jag börjar städa badrummet i stället, oj så kul *host*
Nej, men när jag var klar och hade gjort annat satte jag mig och spelade Sims, haha. Är beroende för tillfället. Och till min stora glädje märkte jag att internet funkar, så här är jag...

Men snart är det jul, och då blir Mina på pussel humör. Därför ska jag nu pysa iväg och börja lägga mitt årliga pussel (som jag redan har lagt 6 ggr).

Sayonara!

Inga kommentarer: