lördag 10 januari 2009

Jag sover

... I ETT GETSKÄGG!! AHHAAHHHAHHHAH!!!!

Eh ja, ska vi vara lite seriösa nu så kan jag ju säga att jag är med kompisar, och vi gör nästan ingenting. Men vi har kul ändå, och ena snubben trummar på min onda axel och träffade ett ben där, jes så smal är jag så benet syns, kan någon ge mig en hamburgare? :3

Oj en smiley, vad pinsamt, därför borde klockan bli tre istället för fyra, och nu skrev jag något utan att jag visste att jag skrev det, så går det när jag skriver utan att tänka bara för att det går snabbt. En av mina kompisar petar mycket på allt och han undrar om vad jag skulle säga om en stor pilatesboll...

...I mitt ansikte, det skulle göra ont, men TACK till min kompis som räddade mig. Men sen så slog han mig jetehårt på axeln och det gjorde ooooooont *storböla som en lila myrslok* (Ingen kom till skada när jag skrev inlägget, förutom min axel som blivit utsatt för trumsolo, och mitt huvud som min kompis knepte, knept knept PAAAAAAAAAAAAAANG)

Inga kommentarer: