måndag 19 januari 2009

Moshi Moshi

Sitter i skolan igen Z_z har lunchrast så jag tillbringar min tid i biblan som vanligt. Inget spec händer, därför tar jag mig faktiskt tid att skriva lite.

Jag har förstått att jag ligger jättemycket efter i matten, så det blir att ta hem och plugga plugga plugga. Kommer aldrig att orka ifatt känns det som. Kalla mig lat. Fast kalla Freddan ännu latare 8)

Juste, varför har inte jag tv4film? Det verkar ju vara bra filmer där. Som den där Freddan snackade om som handlade om barnen med kvarsittning och som sitter och dricker :P

Sex dagar kvar tills man är 17 då! Lördag smäller det. Ska bli roligt hoppas jag i alla fall. Släkten ska komma, som vanligt. Vi ska äta tzatziki har jag bestämt! Det är mitt krav jag alltid har, sen blir jag glad.

Jag har också blivit sims beroende, dock inte till det bättre. Måste ju sitta och spela nästan varje dag känns det som, visst det är ju jätteroligt men det tär på en i längden, ryggen dör ju. Så just nu sitter jag inte normalt på stolar längre. Kan bli lite smålustigt i skolan x)

Aja, har skrivit otroligt tråkigt och långt nu så det är dags att avrunda. >_<

Inga kommentarer: