söndag 11 januari 2009

Moshi Moshi

Ahh, Bones ikväll, något att längta efter i alla fall...
Jag har nu nästan tagit livet av min mobil som nu ligger i koma med strömtillförsel, alltså jag tog slut på batteriet (I).
Skola i hela fem dar framför mig, får väl stå ut och längta till helgen.

Jag har bestämt mig för att vara snäll mot lärarna i skolan och inte ge dom sura blickar. Och så ska jag fjäska rejält har jag bestämt. Orkar inte gå och vara sur på lärarna hela tiden för att de inte kan sköta sitt jobb på ett normal och bra sätt.

Jag har också bestämt mig för att fortsätta tycka illa om de jag inte tycker om, that's life. Man måste ju få tycka dåligt om vissa och bättre om andra. Men jag ska låtstas vara jättesnäll och glader när jag möter dessa personer. Råkar ha en väldigt bra talang för att få folk att tro att jag tycker om dom. Vilket är väldigt passande på en person.

Okej, dags att vara glad igen. Bones som sagt! Underbart litet program, som jag då tvingar folk att se på, men det fungerar mindre bra dessvärre.

Ja, jag är sur men har ingen aning varför får hoppas det får över snart, det är tråkigt att vara sur. Bäst att inte prata med någon för då blir allt bara fel.

Tack för mig. (_,_)

Inga kommentarer: