tisdag 13 januari 2009

Moshi Moshi

Sitter just nu i skolan och har håltimme eller vad det är fast jag och vi andra jobbar. Men jag är så duktig att jag är klar, eller jag säger det i alla fall.
Ska leta reda på fakta om Montesquieu, någon fransk filosof, och ja, jag ska "vara" han i någon debatt där jag ska möta en massa andra "filosofer". Riktigt intressant *host* dock så har jag fått den vettigaste tror jag.

Jag har ju inte skrivit på ett tag så därför passar jag på när jag sitter vid datorn i skolan, har ju inte tid hemma. Eller inte idag i alla fall.

Träningen börjar... Vet inte om det är bra eller dåligt. Det är ju bra för jag vill inte vara hemma och bara rulla runt och inte göra ett skit. Men äsch, jag orkar inte träna där har vi problemet. Men men det blir väl bra sen när jag har tränat ett par gånger, det är ju roigt när det väl kommer igång.

Juste, jag har fått en mycket positivare bild av skolan nu, har kommit på ett par smarta saker. Som jag då inte orkar skriva här.

Mamma och pappa säger att jag är så negativ hela tiden och aldrig ser något positivt ska klaga på att och så. Hmm, lite rätt har de nog. Ska bättra mig bara för deras skull!

Mamma klagar också på att jag aldrig frågar mina gamla kompisar om vi kan hitta på något, säger att jag väntar på att de ska komma till mig hela tiden, delvis rätt där med. Och det ska jag också ändra på. Eller försöka i alla fall. Det är ju tanken som räknas. Eller vad man brukar säga.
Ska ge det ett frösk i alla fall.

Inga kommentarer: