lördag 10 januari 2009

Wait a minute that's my back of a head!

Regina Spektor in the hörlurar som vanligt. Sen så ska jag åka skidor idag, och förhoppningsvis får jag jättefina bilder, för jag ska ta med mig kameran. I så fall hamnar de på min bdb, usmstr där ifall någon undrar. Så vad gör jag nu? Sitter och rollspelar, det är mitt liv typ. Jag är äckligt konstig jag vet, men så är jag ju så :p

No violence of course, back of a truck är braig, hela 11:11 är en jättebra skiva. Men den bästa låten hon någonsin gjort måste vara Pavlovs daughter eller så, för den är ett sju minuter långt mästerverk. Detta inlägg kommer handla mest om henne tror jag, haha, jag är knasig.



----------------
Now playing: Regina Spektor - Back of a Truck
via FoxyTunes

1 kommentar:

Lisa sa...

Jag är jätte duktig och har nu skaffat en låt av Regina, Fidelity. Den har jag t.o.m hört förut tror jag! Men ja det är en bra låt iallafall.